2008年2月13日星期三


蜘蛛俠驚奇漫畫Marvel Comics)裏面嘅超級英雄。係由Stan LeeSteve Ditko兩名作者創造的。蜘蛛俠本名叫Peter Benjamin Parker(彼得‧班傑明‧帕克)。Peter係一名孤兒,他同舅父Ben同佢嬸嬸May一齊生活。蜘蛛俠係一個純粹嘅漫畫角色,喺依方面他有着特殊嘅本領,另一方面喺平日裏他又有許多嘅麻煩同問題。除左漫畫之外,蜘蛛俠亦出現喺電視、電影、遊戲等媒體上。

故事簡介

角色創造
蜘蛛俠初次登場是在1962年8月,喺雜誌驚奇幻想(Amazing Fantasy)第15期,後來十分受歡迎才有了以他為主題的漫畫。

角色歷史

更強壯嘅肌肉
擁有非常靈敏嘅超級感官,同有預知危險嘅能力(Spider-Sense)
能夠好似蜘蛛咁喺牆上行走
能夠製造結實而有韌性嘅蜘蛛絲並帶有黏性,佢仲可以編製成蛛網,利用蛛絲喺大廈之間擺盪穿梭而行。漫畫版中蜘蛛絲係蜘蛛俠所調配嘅特殊化學配方,壓縮儲存於膠囊當中,可透過手掌的控制器發射。電影版則強調蜘蛛嘅特性,所以蜘蛛絲改由蜘蛛俠嘅身體製造,只要擺出獨特嘅手勢即可發射。 蜘蛛俠 超級能力

其他形式

卡通動畫:
Spider-Man(1967-1970)
Spider-Man and His Amazing Friends(1981-1983)
Spider-Man: The Animated Series(1994-1998)(新蜘蛛俠,響無線電視翡翠台播出)
Spider-Man Unlimited(1999)(超級蜘蛛俠,由亞洲電視本港台播出)
Spider-Man: The New Animated Series(2003):Cartoon Network播映過本系列 電影
最早以蜘蛛俠為主題嘅遊戲出現響1982年Parker Brothers開發嘅Spider-Man,重響Atari 2600主機上發表。之後好多款電視遊戲街機中都有登場。值得一提嘅係喺CAPCOM嘅作品Marvel Super-Heroes同它的續作Marvel vs. Capcom中蜘蛛俠畀人當作格鬥角色出現。

沒有留言: